Offerte DVB-T2 di u Montenegru

Montenegro DVB-T2
Montenegro DVB-T2

Montenegro DVB-T2 News: L'Agenzia di u Montenegro per i Media Elettronichi hà annunziatu una gara per attribuisce a capacità à u primu naziunale DVB-T2 multiplex (MUX 1).

U multiplex coprirà quattru zone attribuite - Bjelasica (canali 43), Lovcen (35), Podgorica (24) è Tvrdas (49). L'operatore di rete TDT Radio-difuzni Centar serà incaricatu di furnisce 85 percentuale di cupertura di a pupulazione di u Montenegru.

I radiodiffusori cummerciali è l'organizazioni senza scopo di lucro seranu capaci di cumpete per e sei licenze free-to-air.

L'Agenzia hà ancu aduttatu i criteri è a metodulugia per puntuà l'applicazioni, cù 60 per centu di i punti attribuiti per u cuntenutu di u prugramma. Un depositu per un importu di 5.000 € serà richiestu à l'offerenti commerciali

U testu di a gara publica hè statu publicatu in u Gazzetta Ufficiale di u Montenegru in u ghjurnale Pobjeda. L'applicazioni per u cuncorsu ponu esse presentate finu à u 14 d'aprile. Dece ghjorni dopu sta scadenza, l'Agenzia publicherà u listinu di offerenti è in 60 ghjorni annunceranu i vincitori di e licenze.

U cambiamentu digitale in Montenegro duverà esse fattu u 17 di ghjugnu.

surghjente: situ http://advanced-television.com/2015/03/11/montenegro-invites-dvb-t2-channel-bids/

Lascià una circulacion

U vostru indirizzu email ùn serà micca publicatu. I campi obbligatori sò marcati *

Scopri di più da iVcan.com

Abbonate avà per cuntinuà à leghje è accede à l'archiviu cumpletu.

Cuntinuà à leghje

Avete bisognu di aiutu in WhatsApp?